ferieblog for G+L

april 9, 2024

Bremen 2024 nr 1

Filed under: Forårsferie — feriedagbogsblog @ 6:41

Dagbog 8. april 2024

Her var det præcist 17 år siden vi var i Bremen sidst.

Jeg kørte hjemmefra lidt over syv, og var fremme lidt før kl 13, så det gik rigtig godt, det eneste tidspunkt jeg holdt i kø, var lige 900 m før den afkørsel jeg skulle tage i Bremen, men det tog kun ganske få minutter.

Hoteller www.best-western-hotel-achim-bremen.com fandt jeg uden problemer, og fik også udleveret værelset selv om jeg var i god tid, jeg kunne faktisk først få værelset kl 14, værelset er et lækkert dobbeltværelse, det eneste minus der er, at der er karbad, men det må jeg jo finde ud af.

Så gik jeg ellers ud for at finde noget frokost, og det lykkedes også selv om den første restaurant jeg så var lukket, men den anden Gasthaus Gerken Gasthaus Gerken – Herzlich willkommen! (gasthaus-gerken.de) havde åbent, så der fik jeg sylte med kogte æg, brasede kartofler og mayo, det var rigtig lækkert, at drikke fik jeg øl.

Vejret var lunt, bilen viste 19 gr, men det var rigtig lummert, da jeg var ude at gå for at finde togstationen, så jeg kan komme ind til byen i morgen.

Aftensmaden spiste jeg også på Gasthaus Gerken, jeg havde ellers regnet med at jeg ville have spist på en Balkan Restaurant, som jeg har kommet forbi på min gåtur, men jeg havde lige glemt at læse at de havde lukket om mandagen, men jeg fik Jæger Snitzel med fritter, en enorm portion og dertil øl, igen rigtig lækkert.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.