ferieblog for G+L

april 13, 2024

Bremen 2024 nr 5

Filed under: Forårsferie — feriedagbogsblog @ 8:48

Dagbog 12. april 2024

Efter at have fået morgenmad slæbte jeg så mit grej ned i bilen, og da jeg jo havde betalt, lagde jeg bare nøglekortet på receptionsdisken, der var ikke en mors sjæl heller ikke nogen fra hotellet, så hvorfor det var dem så magtpåliggende at jeg skulle betale dagen før forstår jeg ikke.

Men jeg kom fint ud af motorvejen mod Hamburg, jeg tankede et sted ca midtvejs, der er ikke så langt fra Bremen til Hamburg, ellers gik turen fint, ingen køer, en af de eneste lille sænkninger af hastigheden, var også på motorvejen mellem Bremen og Hamburg, hvor en lastbil fra Edeka, var kørt fuldstændig ved siden af vejen, der var megastore kraner som var ved at hive den tilbage på vejen igen, og selvfølgelig masser af politi.

Vejen fra Hamburg til Flensburg, gik også fint, men da jeg så kom til Danmark, begyndte det at regne, sommetider rigtig meget, men jeg var hjemme i løbet af ca 6 timer. Jeg kiggede på vejrradaren da jeg kom hjem og fandt ud af at jeg lige havde kørt på langs i den samme byge hele vejen, så derfor virkede det som det regnede hele tiden.

Ellers har jeg kigget i dagbogen fra for 17 år siden, museerne er nogenlunde de samme, men ikke helt, restauranterne er ikke de samme, men der er dog en genganger, det er et tilfælde jeg vidste ikke at vi havde været på John Benton også sidste gang, og der var ikke noget genkaldelse ved det, men det er jo også lang tid siden.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar

Blog på WordPress.com.